Upp & i väg igen!

Nu känns det som man aldrig är astilla! Men nästa vecka börjar jag ju jobba, enligt Annika var det ASmycket nästa vecka.. hahha.. vart kommer detta sluta xD

Hursomhelst behöver vi en HUNDVAKT nu, från i kväll, folket sover ni? för jag ringer och ringer och ingen svarar..
För vi måste åka till stan, för i morgon bitti klockan 8.00 ska vi infinna oss på Lidingö, för att titta på en 2:a där!
Hoppas den är fin och hoppas vi får den! Där kan man bo utan att behöva vara rädd för att gå ut efter 18.00 på kvällarna.. tror jag iaf.. hahaha..
Nej men det ska bli kul och är glad att jag hinner se lägenheten innan jag börjar jobba!

Nu ska jag jaga rätt på er.


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback