Babysitter

I morse vaknade jag kl 9 av att en liten Antin satt och tittade på Krambjörnarna :)
När han såg att jag vaknade så sprang han.. haha.. fegis ;)
Men sen blev han inte lika rädd för mig, måste ha varit efter att jag borstat håret! hahhaa
Så vid halv 11 så knatade vi ut på promenad, jag skulle egentligen knata upp till Carina med honom men vi gick ner till Lötsjön, gick inte så fort, en 2 1/2 åring tar inte så långa kliv + att han plockade myror till mig.. charmknutte.. Men skogsmyrorna(dom där med röd mellankropp?) sa jag att dom bits, så dom lät han bli.. men han verkade gilla dom endå för han ville inte trampa på dom.. -akta,du kör öööver dom!!
HAHA.. så söt!

Nere vid sjön kollade på på alla läskiga gäss och fåglar och sen satt vi oss och fikade vid Gröna stugan.. Han fick en piggelin, en festis och en bulle.. :) jag käkade likadant men en magnum-glass ;)
Sen gick vi till lekparken och gungade och lekte på ett tåg, fast jag lekte såklart inte.. iallfall inte innuti tåget.. det var liiiite för litet för mig ;)

Sen kom hans mamma Carina ner och så tog vi en promenad in till sumpan för att kolla på tåg, men Anton han somna innan dess ;)


Så nu har jag kommit hem efter 3 1/2 timme utmhus, och kallt blev det på slutet..
Tog en välidgt varm dusch när jag kom hem, annars hade jag fortfrande skakat..

Nu kommer strax Rickard hem också, och sen åker inte jag hem förrän kl 21 från tekniska..
Så jag lär somna gått ikväll efter att ha hämtat upp Troja!


Nu soffan och Tv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback