Hemma hos mams

Nu sitter jag å väntar på att pappa ska komma o hämta mig, så ska vi åka och fika hos Karin!
Så då hinne rjag hem i kväll förhoppningsvis, annars kanske det är risk att jag inte kommer hem alls i morgon så som det snöar..
Drömmde att jag inte fick jobba kavr på mitt jobb i natt så bäst att ta sig till jobbet på måndag haha!
Hoppas det snöar mindre i stokcholm.. hade ju inte så mycket snö i går iallafall när jag åkte..
Jag skulle vilja ta mig upp till skärsta och hälsa på också, men promenad känns lite uteslutet.. fryser bara jag går ut och kissar av Troja.. blä för vintern..
Troja är nog en Husjey mer än kelpie.. hon vill inte alls gå in.. Bra att jag fick en tassalva av chefen i veckan, så klarar sig hennes tassar bra iaf :) Kanske därför hon vägrar gå in för att hon verkligen itne fryser.. tokhund..


Nä nu är det dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback