Allt jäkla gnäll...

Det oroväckande är inte att SD kom in i riksdagen, utan att man tydligt fick se sveriges demokratur!
Bakvända, dubbelmoraligt icke demokratiska jäklar!

Där har ni min mening.
Ska dom börja rata vad svenskarna lägger sina röster på så kan dom ju börja med att köra ut KD som är emot homoseualitet!

PUNKT!



Nog om valtjafs, i dag ahr avrit en grymt lugn och skön dag på jobbet, Troja har varit ute massor med eleverna medans jag avrit inne och dundersjuk.. kännt mig helt färdig i dag, matt, yr, illamående och snorig som attan... hoppas att det inte är den läskiga FLUNSAN som tar över min kropp!


nej nu vila framför TVn och försöka sluta nysa, min näsa är alldeles röd och sårig så det gör så ont,så ont.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback