Entrecote!

MMMMM så gott det var i går! Käkade med pappa och perra på Ett Glas i Norrtälje. mycket, mycket gott!!!
Väldigt trevligt också!
Innan vi möttes och käkade så var jag på McDonalds och röstade.. Mcdonalds av alla ställen.. kändes inte direkt seriöst...
Sen efter vi käkat och pappa betalat den galna notan så begav vi oss till På G och sen for vi hemmåt. mötte upp jonte vid T-centralen och gick till nån rock-krog och drack en drink. sen begav jag mig hemmåt till troja medans kilalrna inte kom hem förrän 5 imorse.. :o jag vaknade och hade svårt att somna om, så sen sov jag rätt länge i morse ;)

Imorrn är det jobb igen =) Skoj skoj!

Nu ska jag ner och handla

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback