Hoho

Jag trivs kanoners på Lidingö, lägenheten är så gått som klar! och så fint det blev!!
I går var vi och storhandlade med Ingers bil, skönt att få det gjort. cruisade även runt lidingö och hittade lägenheter som säkert kostar 5 mill +... hua...

I förrgår höll jag på och döda både mig och Troja när jag hoppade framför ett tåg.. blind som jag är.. den tutade och jag panikade . ungefär.. men jag lever ju än..

I dag är Troja med mig här igen :)
Rickard kommer och hämtar oss sen för att åka på födelsedagskalas hos Anton som fyller hela 3 år :D

Nu ska jag strax hålla min första "ritkiga" lektion.. och så har jag fått reda på en väldigt, väldigt rolig sak som händer efter nyår kanske.. det är bara uppe för diskution än så länge så jag kan inte berätta =)


Internet får vi inte förrän imorrn hemma.. skulle fått dn 3.e september men icke...



Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback