Internet

Sådär, nu fungerar internet här hos Inger igen.. iaf just nu.. peppar peppar..

Tänkte skriva lite hur veckan varit. :)

Måndagen var inte så kul, alla ungar var lite mer än jobbiga haha..
Sen har jag varit totalt superförkyld hela veckan.. är fortfarande.. superjobbigt och svårt att sova..

Tisdagen var jättebra! Vi hade friluftsdag,var ute och promenerade, så jäkla fint det är längst med djurgårdsviken.. skulle kunna gått där i TIMMAR! Sen spelade vi kubb, åt lunch och sen fick alla åka till sina Praktikplatser på olika hunddagis, Dom flesta av ettorna ska vara på ett ställe som heter Dogplanet så där kommer jag vara med dom varje tisdag!
Efter skolslutet så stannade vi vuxna kvar för att ha lite möte och så, gick bra och kom inte därifrån förrän typ 17, då möte jag upp Rickard och så åkte vi til Kungens Kurva för att gå på Ikea tills de stängde.
Shoppade bl.a 2 databord, en datastol till mig och lite annat smått och gott =)

i går onsdag så hade tjejerna ridning vilket gick jättebra, dom flesta rider ju på ridskola i vanliga fall och 2 har egna hästar hemma. Men sen så hade vi ställt om skoltaxina, vissa åker ju taxi till och från skolan, så vi fick stå och hålla kvar eleverna i väntan på 2 taxis som var bokade till ridskolan kl 13.45... kl 16.00 kom dom... dom andra eleverna kunde inte åka bussen själva heller för ingen hittade tillbaka stackarna.. så vi stod där och frös och svor ;) Taxibolaget sa bara hela tiden att dom inte hade någon bil... idioter eftersom dessa 2 tjejer har en stående beställning på en taxibil varje dag...
Men men.. sånt som händer.
Efter jag kom hem åkte vi till Lidingö med sakerna vi handlat + packning.

I dag har det varit Djurlektion med diana hela dagen så jag har suttit hela dagen framför min dator för att hitta material till min första lektion =) Ska ha den nästa vecka. Hästkunskap :) 2 timmar och 15 min måste jag hitta material till. så spännande och kul!!

Rickard har ju åkt till Hallstavik för att  packa släpet, sen åker dom imorrn hit :)
Så just nu sitter jag själv här, har precis ätit Thai ;) välförkänat!
förresten så råkade jag snusa i dag så en tjej såg haha, jag snusar bara på raster och när jag ej är med eleverna, men i dag gick jag för att kolla om allt gick bra för dom och självklart hade jag precis stoppat in en snus..
Så säger tjejen:
-Snusar du??
-eh, va.. neeej det gör jag inte vadårå?
-Jag ser ju en bula där!
Jag försöker "glutta" på läppen utan att snusen syns och lyckas.
tjejen: nehe, det var det inte, men du har en bula där endå.....
Jag- jaha, jo men jag har råkat bita mig under läppen i sömnen...
HAHAHAHHA Sen gick jag och spottade ut den ;)
Men jag ska endå sluta snusa nu när vi flyttar, sålite vita lögner gör inget! :D

Hoppas vi har internet i lägenheten till helgen som det är sagt, har ju endast kunna skriva lite på facebook genom mobilen för att visa att jag lever haha, men går ej att blogga här med den..


Nu ska jag glo lite Tv, sen packa ihop mina grejer i väskan inför morgondagen.

Är förresten skolfoto imorrn, då ska jag ju se vuxen ut så jag inte misstas för elev xD HAHAH, nej så illa blir det nog inte ;)
Längtar massor till Troja kommer imorgon nu när hon varit hos semester från matte ;)
däremot så kommer Rickard tjuvhålla henne hemma nästa vecka när han är ledig! Men jag ska försöka sno med henne till skolan torsdag och fredag åtminstonde. hon kommer få Luna och Cazper som vänner =) iaf vissa dagr!
Sen på tisdagar så kommer ju jag vara på hunddagis själv så då kan inte troja vara med mig, men ska höra fall sofia kan passa henne i skolan så länge ndom dagar rickard jobbar!



hejhej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback