Monday!

Ja så vart det måndag igen, skoj!
I helgen var jag ju på hockey, förlorade med straffar.. men men..
På Tisdag (i morgon) är det dags igen, 2 x derby denna vecka..
Det är faktiskt väldigt, väldigt kul att gå å matcher ;)

Jag  och Troja ska strax börja klä på oss, vi brukar i vanliga fall vara på väg ner till tåget nu, men jag känner mig seg och behöver faktiskt inte vara där så himla tidigt.
Bara för att jag säger så nu så kommer det strula med tåget eller nått haha


Dom här nya SL-korten bråkar med mig typ jämt..
Funkar aldrig i spärrarna så jag har skolans bussremsa med  mig fall den bråkar för mycket eller fall en kontrollant inte får mitt kort att funka. Åker även omrking med kvittot på att det är pengar på kortet.. förstår ni hur irriterande? ;) jäkla skitsaker helt enkelt ;)

Snart försvinner ju 50-öringarna också, då ska jag växla in mina snart + spara några stycken!


Nä nu måste vi klä på oss koppel och jacka :)


ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback