Oj..

Jag hinner inte med att uppdatera här allt för ofta märker jag, jag får ta mig själv i kragen ;)
Var till veterinären i måndags efter jobbet med Trojas öron, men det hade nog bara varit en tagg/grässtrå där som irriterat, hursom så var den borta, skönt! Hellre än gång för mycket hos veterinären än en gång för lite..

Tisdag var jag med 1:orna på praktiken på hunddagiset, tog först en 2,5 timmars-promenad på FM och efter lunch blev det ännu en timma.. Troja var i skolan med Sofia så länge :) Jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade först efter 18 på kvällen..

Onsdagen, gårdagen alltså, så var vi med eleverna till ridskolan, 2 elever som aldrig ridit vågade sig upp på hästryggen! Vilka modiga tjejer! En stor här var det också! Troja sprang omkring med Sofia och de som inte ville rida medans jag hjälpte dom andra med hästarna, mysigt att hålla på med hästar igen!
Direkt efter jobbet blev det hem till lidingö för att duscha och sen kasta oss på tåget igen för att åka ut till Hallonbergen och gratta Inger som fyllde 65! Hemma igen vid 21-tiden,supertrötta ;)

I dag fick inte Troja följa med till jobbet, jag gick upp 30 min tidigare för att gå ut med henne ordentligt innan jag åkte. Rickard kom hem typ när jag går och då måste han ju sova för han har jobbat natt, så nu sover nog båda två väldigt gott =) Anledningen till att Troja inte följde med i dag är för att Rickard hämtar uppp mig direkt efter jobbet, så drar vi och käka mongolisk(!) buffe och sen drar vi på HOCKEY =) Coolt, aldrig avrit på hockey tidigare, det är såklart djurgården - KV71 i kväll på hovet, Rickards arbetskompisar skulle också gå och så åker de direkt till nattskiftet efter! Medans jag åker hem till Trojsan :) Eventuellt ska  Sofia ta Troja över natten, men eftersom jag frågade henne så sent som i morse så har hon lite dilemma fall hon ska göra en grej med sin sambo som hon lovat  eller passa troja haha ;)

Nu har eleverna lektion och eftersom Erika (som jag hjälper under lektionerna) är sjuk och de andra eleverna klarar sig helt själva så har jag inte så mycket att göra i dag ;) Men ska ner i klassrummet strax och se om jag kan hjälpa till med nått strax. Annars tänkte jag nog ta tag i omöbleringen som vi planerat :)


Sådär, en lång uppdatering blir det. ska försöka hinna med att uppdatera i morgon också!

hejhej, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback