Telia = Felia..

Kollade i morse och ortfarande inget internet hemma.. dom lovade den 3:e, sen den 4.e, sen den 5,e och sen Torsdag.. Felia felia..
Men det kommer väl så småning om..

Ska förresten försöka leta rätt på min kamera när jag kommer hem.. vet inte alls vart jag lagt den.. kanske kom bort i flytten, har ju packat upp allt men tror inte jag sett den.. tänkte så ni kan få se hur fint det är =)

Har förresten kommit på att stockholm är rätt litet när man tar sig fram med bil, och inte alls särskilt farligt att köra i heller =)
20 min från dörr till dörr från sundbyberg till oss ute på ön =) vad mer kan man begära :P
då fastnade vi även i en liten trafikstockning!

För mig tar det 20 min med Tbana + lidingöbanan hem från jobbet allt som allt, så det är också väldigt, välsigt skönt!


I går höll jag min första lektion i hästkunskap, var riktigt kul och tror tjejerna uppskattade variationen med att lyssna och se på filmklipp. så det kändes bra!


I dag ska jag åka och handla efter jobbet, behöver höst/vinterskor, en större väska eftersom jag kastat den som var så bra för den gick sönder, sen underkläder. Sen ska vi till plantagen och handla :)


Nu ska jag ner och kolla hur det går för Diana som håller djurkunskapen, hennes vovve Cazper har kidnappat Trojas plats under mitt skrivbord.. men han får vara där nu :)
Troja kommer hit igen i morgon, går hur bra som helst och hon charmar ju alla och verkar ha en positiv inverkan på ungdomarna ;)


Hoppas ni har det bra!


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback