tomt..

Nu har rickisen åkt :( hoppas han får kul i norrköping!
Så här sitter jag själv med en liten Troja liggandes i soffan och snarkar..
Hon är astrött i dag..
Först i morse fick hon sig en chock när en annan hund var på mitt kontor haha. hon sprang in och flög upp i luften =) Det var Cazper, Dianas hund som var där. han luktade lite på Troja sen la han sig för att sova igen, troja tyckte han var väääldigt tråkig ;)

På efetrmiddagen gick vi ut på gärdet med hundarna och eleverna fick träna lydnad med Troja och cazper. inkallning, fot och trix av olika slag. Sen fick hudnarna rejsa omkring efter en frisbee :) vilken dom tyckte var superkul =) Även en liten Ridgeback-hane på 8 månader tyckte det såg kul ut och kom springandes med en arg husse efter sig hahaha..

Sen var hundarna dundertrötta akn jag lova...

imorrn ska jag gå upp ännu tidigare för att hinna med ett tidigare tåg då jag ska vara i Norsborg kl 9.
Ska möta upp några elever på vägen då dom itne riktigt hittar,. För imorrn ska dom ha undervisning där nere vid den skolan ! Troja följer med och så åker vi direkt därifrån till Hallsta sen.. hua.. Det blir alltså ungefär 3-4 timmars konstant resande.. blä. med alla byten och så alltså..
Så jag är väl i hallsta fram emot 18 om allt går bra.. det värsta är fall man missar hallstabussen och får vänta på nästa.. men vi får hoppas att allt klaffar.

I dag hade jag otur och missade först tunnelbanan från karlaplan med typ 5 sekunder och sen kom jag precis fram till tågperrongen vid ropsten och så gick även det tåget utan mig.. då blir man lite smått irriterad..
fast där ser man ju stockholmssyndromet egentligen. för tågen går var 10:e minut.. haha och endå blir man supersur :P så det kan va..

Aja.. ska glo Tv nu och dricka lite kamomill-The =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback