1 år..ehm.. yngre? :)

I går satt jag i en bil alldeles för mycket..
först jobbade jag tills 14, Fick produkter från Body Shop av kollegorna tillsammans med ett kort som bara "skrek du".. ha ha ha...

sen kom Ricke först vid 15.30 och 16.00 lämnade vi staden.
Genom V-rås till Fagersta till Sala till Hallsta och tillbaka till Stockholm.. blev säkert 60mil totalt.. hua..
Troja sov så sött i fram på golvet på vägen hem, även hon supertrött..

Väl hemma kl 00.15 typ så fick jag en av mina presenter, Sex and the city boxen med ALLA avsnitt ;)
Kollade på 2 avsnitt sen somnade jag totalt..

I dag har jag fått en mirandanalle, en bok och 2 fotoalbum av Ricke(och ett limstift för att klistra kollage :D haha)

Så nu är jag nöjd med min dag, blir god mat i kväll ;)

Så nu är man 24, ett år kvar till 25.. !


Tack för alla gratulationer och presenter! <3



mitt fina kort ;)

Kommentarer
Madelen säger:

Grattis i efterskott!!!

2011-04-12 | 13:26:19
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback