Fästing!

Tjingeling!
Sitter just nu på jobbet.. en söndag!!
Ricke målar och jag har gjort klart däggdjursprovet som eleverna ska få på Torsdag..
Favvolärare va? ;)

Innan vi åkte brottades vi med bilen när vi skulle byta till sommardäck.. satt som sten, men med lite ilska går allt!
Sommardäcken är väldigt breda jämfört med vinterdäcken :)


Jag passade även på att ge Troja årets första bad!(dusch)..
Det behövdes verkligen för hon luktade riktigt illa.. är väl löpet och allt som stinker.. Men nu doftar hon Troja igen =)
Hon såg faktiskt ut att njuta när jag shampoonerade in henne. Hittade även årets första fästing..
Alldeles för tidigt för sånt jävulstyg! Trodde dom skulle ha dött eftersom vi haft sån istid, men icke då..
Dom jäklarna överlever allt..

Ricke ska ringa och boka tid för Fästing-spruta för oss båda också, han har lyckats övertalat mig :)



Nä nu ska jag se till så vi kommer här i från snart, annars kan jag lika bra sova kvar ;)

Kommentarer
Madelen säger:

Jag har tagit fästingsprutan tre gånger. Känns bra!

2011-04-12 | 13:24:32
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback