GRATTIS

Till mitt körkort som fyller 1 år i dag!!
Tog det på morgonen, så vid den här tiden var jag nog smällglad för prick ett år sedan!

Nu har jag bara ett år kvar av prövotiden!


Sen är det ju bara 2 dagar kvar tills jag fyller år också, dubbelt firande? ;)

Så många som fyller år i dessa dagar.

7/4-Mitt körkort + min kollegoa Snigel's sambo.
9/4 Jag + Jens
10/4 Annika

:)

Så fyllde Jens son år i typ förrgår :) (M)Aprilbarn hela bunten, galna vädurar med turbotemperament? ;)


Helgen kommer dock bli typ...tråkig...
På fredag efter jobbet ska jag och Ricke på "roaftrip" och hjälpa en kompis flytta från Nora till H-vik.
Så när vi är i Hallsta ska vi lägga om till sommardäck, sen om vi hinner, tigga lite hjälp med vår bilstereo.
Men sen måste vi skynda hem för vi kommer lämna bort Troja över dagen, så vi kommer hem seeeent på fredag kväll/natt.
Sen på lördag får jag mina PRESENTER :D
Ligger ett par stycken i garderoben, jag har varit duktig och inte ens petat lite på dom i år ;)



Nu måste jag springa ner och ha lektion

Ha en bra dag!





Inte min bild, men jag fick också godkänt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback