Ingen bra start..

Fy säger jag bara. Vilken skitstart efter lovet..
Började redan igår när jag märkte att chefen gjort om min tidrapport utan att jag visste, skulle fråga henne i dag vad hon höll på med men hon kom inte till jobbet. Imorrn ja då jäklar...
Sen så hade jag order per mail om att jag måste gå med tjejerna på hunddagiset hela dagen... tydligen är dom osams, igen.. skitungar.
Till saken hör att jag kom med kjol och strumpbyxor, jaja, tur att det var fint väder. Men jag hade på mig mina nya vänner, ett par lite högklackade skor. Tack..
varför kunde hon inte dragit i väg ett samtal eller ett sms innan jag åkte till jobbet?? som om hon brukar springa omkring i gympadojjor/promenadskor... morr....

Så där jag gick, 2,5 timmar i högklackat, på vägen hem hade jag så ont i mina stackars trampdynor.. Som tur var fick jag inte skavsår, brukar vara min specialite annars att lyckas på det.. ;) tur i oturen alltså.
Självklart skulle dom gå i skog och mark och över kulliga och halvleriga åkrar..

Efter lunch sket jag i att följa med, jag sa till tjejerna att ge f*n i varandra, vilket dom verkade lyda lite "sådär"..

Så nu är jag lite trött och lite less. Tur för Ricke att han jobbar extra i dag så han kommer inte hem förrän efter 23 så då slipper han mitt gnäll :)




mina nya vänner-gjorda för korta promenader till och från jobbet-inget annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback