PIRR

Jag vaknade alldeles för tidigt och nu är klockan 09 och jag börjar bli trött ;)
Tror jag lider av lite valp-pirr! :D

är Ricke kom hem i morse efter nattskiftet så röjde Troja så jag vaknade:
Upp i sängen-ner på golvet-upp i sängen-springa rakt över mig coh trampa lite extra i huvudet-sen ner och ut i hallen, svårt att inte vakna alltså.. Skithund ;)
Fick edå massage av Ricke när han kom in i sovrummet för min rygg är ju som den är, skulle lätt byta! Någon frivillig??

Glömde förresten skriva att vi var och shoppade i går! Skulle egentligen bara in och äta sushi, men både jag och Ricke behövde skor, mina vita converse är ju skitiga, vem f*n kom på att man skulle ha vita skor??

Så iallafall så blev det en sväng in på Stadium efter maten, Ricke handlade en vårjacka och ett par skor där, jag hittade en luvtröja som är lite längre-megaskön! har ju inga vanliga tröjor har jag ju konstanterat, så Ricke var snäll och köpte den åt mig!

Sen in på skopunkten där det var tag 3 par betala för 2. Så jag coh Ricke hittade ett varsitt par skor och sen fick jag även gratisparet :D Så snällt!

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback