TBE

Nu har vi precis fått våra första TBE-sprutor. Var sjukt nervös innan, utan att egentligen veta varför.
jag låtsades inte om det men sen blev jag lite yr väl inne hos läkaren ;)
Men det var snabbt över och kändes verkligen ingenting!
Däremot blev både jag och Ricke lite "vingliga" efteråt.. galet.
känner mig fortfarande lite full faktiskt.. jäkligt skumt.. kanske sprutade in något helt annat i mig??
Är ju iofs massa konstiga giftiga saker i sprutorna, men jag lät mig övertalas mest för att det stod i tidningen här på Lidingö om en tjej som fått en enda fästing och u måste leva med tinnitus och ständigt återkommande huvudvärk. inte riktigt värt det. Så nu är det gjort.
Dock ska man tillbaka om 1 månad och sen 6 månader.. hua...

Troja fick ett fästinghalsband, ska testa det i år istället för Front Line-droppar, eftersom Evas hund Loke fick brännskador av det..
Så nu sitter ett fult knallvitt halsband på troja, stackarn ;)


Nä nu måste jag nog lägga mig ner, snurrar hejvilt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback