träning och typsnitt

Träningen med troja gick jättebra i dag! trots att hon är i höglöp så orkade hon koncenterera sig nästan hela timmen! duktiga vovve!
Maria märkte också att Troja egentligen inte kan kommandot "sitt", alltså hon kan tillfällen/moment där hon ska sitta, men just kommandot 2sitt" utan att du vifttar med godis funkar ju inte så bra, så nu har jag ingen anledning att kalla Troja trög *ha ha* eller hon kan det ju till viss mån, men är mer situations-styrd!
Så nu ska vi träna det med klickern!

Annars har vi spenderat dagen på Ikea i Barkarby, köpte vår efterlängtade pall(jag når ju inte alla våra skåp...)
Sen lite koppar, en bricka och sånt, och endå blev vi inte av med pengarna vi hade kvar på presentkortet-fortfarande 32 kr att spendera där ;)

Nyss var vi ute på en promenad alla 3, äntligen lite sol som sken ;) Troja var trött efter träningen så hon fick gå lös hela vägen, för när hon är trött går hon så fint bredvid oss ;)
Även när jag väntade medan Ricke var inne och handlade lotter så stod hon lös trots att 2 andra hundar var där utanför :) Hon kan vår lilla tös!

Nu håller jag på och gör en logga till Rickard! Kul att man får vara med på ett hörn ;)
har gjort 1 som blivit bra, men ska göra några till så får Ricke välja sen!


Hoppas ni haft en bra dag!




Ett av logona jag gjort i dag, sen ska nummret in under, bra va :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback