Troja ...

Troja är en väldigt bra hund, på många sätt. men kanske skönaste saken är att hon gärna tar "sovmorgon". men inte i dag.. då började hon gnälla vid 7.30 och kl 8 var vi ute..
Jag blev lite småbitter att behöva gå upp så tidigt på en söndag, men om man räknar alla gånger jag sluppit så är det okej!
Hon var ute rätt sent i gårkväll, så lite konstigt att hon hade så bråttom.. hon är ju en riktig sjusovare annars här hemma.. Men hon kanske drack mycket vatten i natt =)

I dag ska bli en någorlunda lugn dag.
på EM måste jag kolla på lite repriser jag missat i veckan, sen senare ska vi nog förbi mitt jobb för Ricke ska måla och jag måste göra klart elevernas prov eftersom jag lovat att gå med på APUn på Tisdag(jag brukar annars ha planeringsdag på tisdagar..)


Nu ska jag nog käka lite frukost!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback