Vägra vara innomhus!

Började i morse med att ta ut Trojsan på en lite längre morgonkissning, den blev ungefär 1 timme lång och det var såå skönt!
Troja verkade tycka det var jobbigt att behöva gå så långt direkt på morgon, och lite småsur för att jag dundrar på i 110 när jag går själv ;)

Men på vägen fick hon inte mindre än 4 killar efter sig ;) På en gång! Dom tyckte hon luktade gott...
Jag var lite orolig att dom skulle springa iväg och para sig med Troja allihop, men Troja började rida på dom istället så då tyckte jag att det var dags att gå vidare ;) Snuskfia!

Sen ville jag inte sitta inne längre än en liten stund så då såg jag till att få fart i Ricke som fortfarande låg och sov och så tog vi en promenad ner till affären, vi gick genom skogen och kom ut någon annanstans än vi räknat med, men det gick ju bra det med!


Nu ska vi strax gå på en promenad igen, tänkte visa Rickard vägen runt ett gärde och runt rastgården, där är det jättefint att gå och mycket (bra) hundfolk!

Sen ska jag följa med Ricke till jobbet och måla lite, sen är det dags för middag och sängen!


Funderar även på att åka till Hallsta nu i påsk, men så ska jag ju till Rimbo någon dag och gosa med valpar också, så blir ju massa fram och tillbaka, dit, halvvägs hem, tillbaka och sen hem? :P Troja får inte följa med och pussa på valpar ;)
Vi får helt enkelt se vad som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback