Tur i oturen

I dag kom pappa och hans kompis hit för att lägga golv, men det var väldig tur att han hade med sig han för hans kompis hade lagt klickgolv hos sig som spruckit för mindre skillnad än vi har på vårt ojämna golv, så det vart i väg i panik till sättra för att hyra släp
Och sen bege oss till byggmax som stängde om 1 timma!
Där handlade vi spånskivor som nu äntligen är på plats! Så vi har stått ute i detta underbara väder och sågad spånskivor... Dom svettades givetvis men jag som bara höll i frös ju nästan ihjäl...
Så nu ska jag strax ge dom kaffe och sen ska det riktiga golvet på plats!
Så egentligen bjöd dagen på en massa timmars extra arbeten men samtidigt så var det en jäkla tur att han var med och hann varna oss för annars hade jag gråtit om man typ gått ur sängen en morgon och KNAK så hade det spruckit... Nu blir det ordentligt!
Fast först ska dom skriva i typ tusen skruvar ! Dom ska tydligen sitta 10-15 cc!! Jag försökte men var för svag!
Jag får agera hejarklack eller nått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback