intriger

Nu ahr vi vår lilla böna här hemma igen. saknat massor!
men hon vill inte kramas med mig alls, hon vill sova hon ;) Skithund ;P Men söt som socker endå!
Tusen tack för att Ni hjälpt till att passa Troja, ni är guld värda och utan er skulle ingenting gå ihop <3

På vägen dit körde jag vår bil som vi döpt till "Bettan" eller(när hon trasslar)-Zigienar-Bettan -HAHA
Jag kör som en gammal tant sägs det och i dag upptäckte jag att det kanske stämmde när jag saktade enr till 40 i kurvorna på 80väg, hade världens rad med bilar efter mig, men säger som mormor en gång sa: -Det är bara för att min bil är bäst och leder! :D
Men faktiskt så var det rysligt halt och när jag bländade av så såg jag ju inget. bättre att komma fram sakta men säkert än att hamna i diket!
På vägen hem körde Rickard ;)

Åter till rubriken...
Vi snackade på vägen hem om alla intriger det är i Hallsta, folk byter partners med varandra, skaffar barn med varandras killar osv. det måste ju bara bli en massa, massa intriger?
så lite grann saknar man ju nästan intriger iallafall! haha, sån är jag ;)
okej, inte byta partner med varandra-konflikter. utan ja, när man var "liten" var det ju alltid något i göringen, nån som rev nån annan i håret, nån annan som grät floder, alltid nån som skulle hämnas på en annan. ja många var konflikterna.
nu har man blivit stor och lever svensson-liv =) Jobbar, betalar räkningar och är bara nöjd med allt-haha :D
Titta, jag har blivit stooooor! hahahaha. eller tråkig? 

Nu ska jag lyssna på lite Molly Sanden-låtar, grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback