Diska hund?

I natt vaknade jag kl 3, sen dess var jag vaken. Ricke vaknade av att han hostade så jävligt så han gjorde mig snart sällskap i filmernas värld, lite Arkiv X och nån halvdålig film. Sen när det var 30 min kvar tills min klocka skulle ringa så somnade jag ;)
Ricke var snäll att skjutsa mig till jobbet imorse så jag slapp stressa.
Åkte däremot i från både långärmad och mjukisar att ha i stallet så min förkylning blir nog inte bättre av att spenderat eftermiddagen i ett ruggit stall i bara kortärmat och strumpbyxor och en vindjacka..
dumt värre.

När jag kom hem så skrev jag upp massa saker som ska göras i dag, som alltid ;)
Sen har jag legat på soffan och kollat på tv utan att kunna somna för allt som hänger över en. Ringde nått samtal också och fick det ur världen.
Sen nu när jag gav upp så kollade jag på min fina lapp:
-Diska Troja
??????
Jag vet att jag tänkt duscha Troja, men diska henne låter lite galet haha! Så kan det bli när inte knoppen är med ;)


Nu ska jag ringa mormis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback