EKOLLON!!

Vi har en väldans massa små-ekar runt våra hus här uppe i Bergsätra, det slår i backen titt som tätt då dom tappar ekollon, just i dag träffade ett ekollon Troja på ryggen! Hon for runt och började morra!!
jag kunde ju inte hålla mig så jag började ju skratta! Vi fortsatte promenaden men Troja såg väldigt skeptisk ut resten av promenaden ;)

Annars så har jag varit lite duktig som fått upp 3 till kartonger ur förrådet, det finns liksom inga fungerande lampor vid vårat förråd så man fumlar i mörker + att dom kartonger som står längst fram är inte tomma, så jag får dra ut dom först för att sen kunna ta ut tomma, dumt tänkt när vi lassade in allt...

Så nu har jag packat lite till, vi tänkte ju köra ner så mycket vi kan fredagen den 23:e, och magisera dom någonstans!


I går satt vi och kom på massa roliga mellannamn till Halvan, 1 mellannamn ska vara från vår släkt, sen 1 som vi bestämmer helt själva och sen ett tilltalsnamn. Rickard tycker väl inte mina häst-namn är så fina ;)
men skoj är det att klura på!
vad sägs som:
Freja Catarina Miranda Stenberg?
eller
Karl Tumba Oliver Stenberg? eller det roligaste; Karl Alfred Oliver Stenberg! HAHA karl-Alfred liksom! + att initialerna blir KAOS!

Lite kul måste man ju få ha? ;)

Sen blir det kanske någon helt annan som ligger där inne, namn är ju så svårt, den ska ju ha det hela livet sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback