Halsont =(

I går började jag känna att halsen gjorde ont, det smakade "äckligt" och det var slemmigt. japp, äckliga detaljer måste vara med!
Endå gick vi en väldigt lång promenad(vi gick halvt vilse) men det var så fint och skönt så det gjode inget! Väl hemma var tant Blå ute med sina hundar Jaffa och Rea, båda settrar :) Sen kom även en ny granne med sin lagotto Picasso, så vi blev sittandes utomhus och babblade massa strunt i säkert en timma till.
Väl inne var jag heltrött och min hals blev bara värre =(
I natt har jag vaknat av att det gör så galet ont att svälja, så nu blir det té med eukalyptus och sen halstabletter!
Inge kul alls när det gör ont =(


Nä, ut med lilla T nu sen soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback