Hinner vi?

usch ajg undrar om vi verkligen kommer hinna packa allt på de 3 dagar som är kvar..
Ricke har suttit i kö sen han vaknade till Felia som vägrar ställa om vår telefon + internet och jag hade inte fått in pengarna på Handelsbankenkontot, så nu blir adressändringen försenad antar jag...
Alla pengar sitter på Swedbank och dom kommer jag inte åt.. skitkul.....

Nu måste jag ner i källaren och hämta upp kartonger, är egentligen rysligt trött efter praktiken i dag men dom måste upp sen blir det packa resten av dagen sen kommer Ricke hem vid 23 och då är det bara att börja rensa sånt vi måste göra tillsammans, för vi hinner ju inte ses annars på heal veckan då vi bara hinner säga hej/hejdå till varandra när ajg kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback