Något bättre dag.

I dag är mitt humör inte så mycket bättre men inte så dåligt som i går.. Jag vill bara flytta och få allt klart så jag slipper stressa och vara så trött hela tiden.. Det tar på krafterna att vara trött alltså.
Kom hemoch Ricke hade tömt förrådet-skönt!
Sen hade han apckat bra mycket så nu har jag kämpat på ett par timmar med att tömma sovrummet, kan ju säga att vardagsrummet är proppat med kartonger och säckar och satyg...
Synd att jag glömde ta ned gardinerna för dom når jag inte nu ;) Men tur att jag var smart nog att skura elementet innan!

Gick på en 3 timmars promenad på hunddagiset i dag, sen la vi spår och spårade med 4-5 hundar i var. kan ju säga att mina fötter ser ut som runda klot nu.. behöver verkligen något bättre att gå i än mina platta converse, men fötterna är ju så tjocka så går ju inte ner i nått annat.. elände elände...

Äh åter till packning nu.

Saknar LillTrojs men är såå gla datt hon inte är här faktiskt, hade man haft mer att stressa åt att hinan med..

Men nu tar jag Bloggstopp ett tag! Kommer inte hinan blogga varken imorrn eller på torsdag och sen ska det enligt Telia ta MINST 8 arbetsdagar att flytta abbonemangen från inflyttningsdatumet..

Men ni rä välkomna att hälsa på i helgen! om inte annars hörs vi på luren gått folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback