Tiggerier!

Jag hatar ju tiggare, lätt sagt. Men jag behöver tigga lite själv! Så vi satrtar en tigg-kampanj!

Alla inflyttingsbidrag, eventuella födelse- och julklappspengar för ett par år framöver  får jättegärna hoppa in på mitt bankkonto så att vi har råd att skaffa en sån här Avfuktare från Trygghetsvakten. dom har "extrapris" på den just nu. "endast" 5490:- istället för 6490:-, Så ut och panta och skänk dessa små ören till behövande ;)

http://butik.trygghetsvakten.se/krypgrund/




Nu ska jag sluta tigga och ut med hunden istället! Mycket trevligare! Sen ska jag väcke Ricke och berätta att hans dator valt att ge upp livet... den mår nog inte så bra... undra om han blir glad ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback