Smart Sandra

Åh vad dum jag var som somnade i från allt i går...
Det har ju funkat så bra att ha katterna ute på nätterna och inne på dagarna(om dom ena vill) men så glömde jag kasta it dom i går.
Sen i natt när jag var upp första gången så hade dom kalasat på 2 flasknappar och min lipsyl och spridit omkring massa andra saker ... Typisk mig att glömma dom inne....
Inget att göra åt..

Oliver har varit jättekinkig i natt och varit vaken till och från hela tiden.. En av gångerna drömde han säkert mardröm för då var han bara ledsen och kunde inte somna om förrän han fick ligga på mig.. Lilla skrutten!

Så nu är jag megatrött och ska strax gå ut igen och invänta hund 3 och sen kommer en till strax innan 8 och sen vår pensionatahund kl 11. Lagom med hundar i dag :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback