Försök

I dag vaknade jag med en lust till att storstäda! Det var kul i ungefär 1 1/2 rum, resten fick nöja sig med att bli dammsugna, har i stort sett inte dammsugits på lite mer ön 3 veckor så det behövdes!

Har även hunnit med att mysa lite extra med alla djur. Kissarna hade "bara" haft ner kompostgallret och lagt sig i rottingvagnen i natt så dom förtjänade en kelastund dom också.

Zebbe är här också, han bar helt galen i morse när han kom! Sött!
Sen tog jag honom i koppel ut eftersom grinden mot hundhuset var öppen, men det var typ livsfarligt för han ville rejsa med Troja och kastade sig så jag fick kämpa för att hålla i honom. Galning!
Men Troja är glad att ha nån att busa med!

Nu ska jag vänta till Ollie vaknar så han får ligga i babygymmet som jag ställt upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback