Skithundar

Fy fan vad glad jag är över vår Troja även om hon är som hon är ibland..

Fia och Vilja fick flytta ut i hundhuset och Leoh in i hallen.
Rastade och klara och så gick vi och la oss kl 20.

Kl 22 vaknade Ricke av att nån röjde där nere och väckte mig.
Leoh var instängd i hallen men hade tagit sig ut och käkat och spridit bajsblöjor överallt och hunnit skita i köket. när Ricke tar tag i honom så blir han biten..
Usch nu är det stopp på hundar inne.
Hädan efter får dom sova där ute.
Utom Ozzy o Sudden som får bo inne om 1 v når dom kommer.
För dom hatar vaken barn eller katter eller äter bajsblöjor. Hoppas jag. Dom är för svaga för att öppna dörrar iaf.
Sen ska vi nog sluta ta emot penaionatshundar. Iaf dra ner på det lite för det är inte rätt att någon annans hund ska skicka i väg Troja som bor här eller kräva så jäkla mycket tid... Inte värt pengarna. Tur att Ricke är e hemma hade inte orkat kvällens kaos själv ..
Bara en sport av att försöka utfodra alla och håll koll på oliver samtidigt .

Nej fy nu ska jag försöka somna om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback