jobb-besök och filten

I morse drog jag och Alice till jobbet och hälsade på, eller är ju inte mitt jobb men ni fattar..
Trevlans värre, Alice fick en present och Oliver ett paket eftersom dom trodde han skulle vara med, men tänkte att det skulle vara svårt att kånka på allt + hålla reda på honom, så han lekte hemma med Ricke. Var vissserligen hemma igen 11, då blev han så glad över sitt lilla paket och så duktig på att öppna det, i låg en bil :)
Nu äter han lunch och jag försöker leta rätt på en filt på internet.. En sån som Oliver har blå med lurv eller som Alice lånar för tillfället, men skulle vara gulligt om dom hade en i var fast hon en rosa :) Så tjejigt ;)

Har även varit effektiv och beställt julklappar, nappflaske-set till Alice, 3 nya nappflaskor till Oliver (dom hade inte 4 på lager..) sen en LED-lampa och ett släp till Bobby-car, blir toppen!
Sen har jag även packat om skötväskan så båda barnen har ett ombyte i + fyllde på med ersättning och blöjor. perfekt! Alice sket nämligen ner sig på jobbet hihi men hade ju en sparkdräkt där i som tur var =)

Ricke skulle vara värst och köpte födelsedagspresent till Oliver, en bilbana haha, den är från 8 år!! Antar att han själv ska roa sig eftersom motiveringen löd nått i stil med "då kan han och jag sitta och leka med den".. Sen tror jag det vart nån leksaksbåt också.

Nä nu ska jag roa Oliver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback