Sovrr

Nu ligger min lille grabb på mig och sover, så go. Den lilla i magen är vild i stället..
Dagen har gått för fort i dag, vi åkte och handlade, sen fick Rickard för sig att han skulle bada i ununge men han och oliver doppade bara fötterna, Kim dök i... Dårar...
Sen hem, mata oliver, koka rabarberskräm och sen upp och lägga oliver som somnade direkt.
Men han är så gosig att jag inte kommer härifrån :)
Men måste ner ich äta nått känner jag.. Bara ätit 2 knäckebröd på hela dagen.. Man hinner liksom Inte med Mycket, speciellt inte när Oliver är som han var i dag..
Men imorrn är en ny dag och då kanske vi hinner göra middag iallafall..
Och kanske sol så man kan tvätta huset inför målningen också :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback