Booompa!

I dag efter att ha hämtat Oliver tokslocknade jag.
Rickard skulle ta hand om han samtidigt som han hade telefonmöte fast han skulle komma upp och väcka mig om det blev för jobbigt.
Med spänning låg jag och lyssnade hur han skulle få ihop det, men somnade!
Så vaknade 16:30!! Lite trött då!
Men det hade gått rätt bra för han på mötet. I morrn har dom förhandling på Rickes jobb om han ska börja dagtid som bara facklig gubbe på Fortum , hoppas vi får svar. Han hatar dagtid men får en mycket bättre lön om det hår igenom så han kan pendla i stort sett varje dag. Lite får han ju offra sig tycker jag hihi ;)

Nu har vi handlat och ätit och så hör Oliver Bolibompa på TV så skriker han verkligen rakt ut och springer dit! Boooompa mamma boombpa!!!
Sötast i stan!!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback