Krossad inifrån

Jääääklar vilken smärta jag fick smaka på imorse! Förvärkar som heter duga! Kändes som mensvärk fast samtidigt som jag krossades inifrån, helt galet! Kollade klockan, somnade om , vaknade av det igen , kollade klockan. Ungefär 10 min mellan varje, tänkte att nu sätter det väl endå i gång men att jag kunde sova vidare endå för det är ju bra många timmar kvar i så fall.
Men tillslut vaknade jag Inge mer så det slutade. Men då kanske den kommer ut endå om några dagar? Hoppas!
Men jäklar vilken smärta! Tyckte det gjorde ondare än med Olivers riktiga värkar. Eller man kanske glömt.. Men med Oliver satt det väl mer i ryggen.. Kanske gör det sen när det sätter i gång här också..
För det här var galet obehagligt, typ som att nån krossade typ bäckenet inifrån haha ja ...
Mer smärta så får vi det här överstökat!
Sen blir det inga mer barn;)

Nu glor vi bombpa och myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback