Ont

Snitt är ju inte smärtlöst.. Har åkt på massa feber och saker så sen snittet i går har jag inte funkat..
Kl 17:50 plockade dom ur lilltjejen på 3435g och 50cm.
Hon mådde bra, värsta brottarnäsan! Vem kommer den ifrån? Jag var väl färdig och kördes till uppvaket strax innan 19 och då hade jag såg feberfrossa att dom fick hålla på och bulta in mig i värmefiltar för jag skuttade nästan ur sängen, ville bara sova men dom störde mig hela tiden och redan 20-tiden kom Ricke och bebisen, men jag sov typ .
Vid 21 fick vi äntligen komma hit till avd12 och jag fick dricka!! Så törstig!
Jag är så galet trött, har slumrat lite men var nog lite påverkad av både mediciner och feber..
Nu får jag antibiotika, snittet gör svinont och bebisen är nere och gör massa prover så här mitt i natten!

Uppdaterar när jag orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback