Segt

Godmorgon!
I natt sov vi först från 22-01 sen somnade vi nog om till 03 och sen sov vi mellan 04-08 nått sånt så känner mig utvilad, men då också ganska rastlös..
Liggsår kommer jag ju få, öm i hela kroppen av att ligga men är ju uppe på toa emellanåt. Men sen får jag hoppa tillbaka i sängen för lilltjejen vill bara ligga och snutta...
Men när Ricke och Oliver kommer med schampo så ska jag ta en dusch sen försöka få på mig lite kläder så vi kan ut och gå i korridoren :) kommer gå sakta och göra lite ont men börjar ju få magknip så magen måste komma i gång,

Annars så har doktorn godkänt lillan, imorrn ska hon få hörseltest.

Sen vill jag egentligen hem samtidigt som jag vet att jag borde ligga kvar här så länge jag får, för det kommer vara svårt hemma sen, vet
Inte ens om jag skulle komma upp för trappan hemma just nu..
Förstår inte dom som självmant opererar sig, typ bukplastik och sånt..
Jag ska få min journal senare får se vad som står där, en barnmorska sa att det blev en lite mer omfattande operation pga mitt gamla snitt var så ärrigt och livmodern så skör, men mer vet jag inte..
Nått att döda tid med :)
Känner mig mycket piggare i dag, ingen feber, Så infektionen är väl borta.
Längtar massor till Oliver kommer i dag! I går grät han maammma i telefonen så då
Började ju jag också gråta, lilla killen. Ska aldrig mer vara borta så här mycket från honom :,( saknar ihjäl mig!!

Nä nu har jag nog upprepat mig klart här, ska väl fortsätta ligga här i ett par timmar..

Nån som har tråkigt kan alltid få ringa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback