måttligt irriterad..

Varför ska vi göra allt för att avboka våra möten inom vården för att inte få staffavgift när dom inte ens kan slå upp ens nummer på eniro?? Ringde växeln på Familjenshus där man bokar ny tid till MVC eftersom hon var sjuk i dag och då sa hon att mitt nya nummer inte låg där, svårt att söka på nätet liksom.. men men..
nu ska det iaf ligga där.

Fick ny tid 5/11 15:00.

passade på att fråga henne om sjukresa men hon sa att man inte ger sånna utan man får lägga ut själv om man åker taxi och sen får ansöka om pengarna efteråt. tack.. helg/natt i en taxi till stockholm. stoppar 2000 kr? har 44kr på kontot sa jag och då sa hon att jag fåt fixa skjuts på annat sätt.. ambulans fick man itne ringa.. tack tack..

Ringde Vårdcentralen och frågade och hon kunde inte hjälpa mig eftersom det är olika kostnadsställen osv men hon var iaf trevlig och försökte svara på mina frågor. tyvärr sa hon att vissa taxisar bara tar faktura och inte alla... så nu skier jag i att åka till bb tror jag.

Nä, men Rickard skulle åka hem i så fall sa han , tar väl bara en timma för han om han gasar =)
men tänker på dom som har supersnabba förlossningar och är helt själva? hur gör dom då? vem kan lägga ut 2000kr bara sådär om man kanske är ensamstående eller nått.. konstigt tycker jag...
Allting löser sig ju alltid, men tycker om att ha en "plan"", vilket nu är att ricke får åka hem för att sen åka tillbaka :)

Har precis skurat alla golv i frustration, förutom Olivers rum som jag måste dammsuga igen eftersom ha och Troja hade sönder en sån där kudde med typ små bollar i eller vad man ska säga.. men men :)

Äta och Vila nu sen är den dags att hämta hem min lilla huligan, tror det är tvåårstrots på g där.. ;) Tur han är söt! och imorrn ska han nog få vara hemma med mig, så vi hinner umgås massa.. eller.. fan jag vet inte =) Han gillar ju dagis men jag t6ycker det är så tråkigt om han inte är hemma och man inte har massor att göra. Nu är ju allt städat och tvättat.... äh vi får se, har till 13:30 att bestämma mgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback