Nariga fötter

Efter att ha irriterat mig på mina torra fötter vare kväll/natt så kör vi ett fotbad så här på kvällen! Låter det glassigt? Verkligen inte då badet består av en skurhink haha! Men skönt är det!
Spiro kollar på från skötbordet och hoppar runt i handfatet om vartannat.
Tokiga lilla katt.

Men nu har jag njutit klart här från badrummet (okej, suttit typ 10min haha)
Men nu hoppas vi att fötterna vill vara mjuka!

Dags att gå upp och gosa ihop sig med Oliver och kanske kolla nån film. Blir så pigg på kvällarna, helt död på dagarna. Varit så i typ 3 dagar nu.. Jag som haft så bra rutiner.. Men men, kanske kroppen som förbereder sig på vakna nätter... :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback