Fjån

Efter att lämnat Oliver, som måste vara det lättaste abrnet att lämna just nu.. han sprang till grinden, in och började dra av sig kläderna, visade sina nya stövlar sen blev han frustrerad över att jag var för seg på att öppna grinden in för jag pratade med Carina, sen svischa han in och såg sig inte om.. alltid så bråttom, han gillar sitt dagis :)

Sen somna jag om hemma en timma, skönt!

Men sen när ajg åkte till roslagshallen så var självklart den där lilla fjåniga cykelgubben där,... bor han där eller? så jag segade mig, gömde mig bakom lite hyllor, stegade på till motsatta avdelningar , såg att han närmade sig kassan, så jag gick bort till kattmaten men då hinner han se mig..
Så jag skenar iväg till lite andra ställen för att se om han följer efter, såklart.
Så ser jag han inte längre, så jag skyndar till den tomma kassan och VIPS dyker han upp och ställer sig bakom.. åååh så dryg han är... orkar liksom inte prata med han för då vill man bara slå nått hårt på den lilla äckliga farbrorn..
jaja, nästa gång kanske jag slipper han.. men han verkar ju bo där.. dom som jobbar där lär ju tycka att han är jobbig..

Nä nu ska jag försöka plocka undan alla 1000 leksaker som ligger i vardagsrummet, inte så lätt längre att böja sig ner, så jag brukar sätta mig och plocka, men så måste man ju resa sig och gå till nästa ställe. men men =)

ska fota med mobilen hur det ser ut. heeeelt galet haha! Ska bära upp nästan alla leksaker tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback