PinkorBlue

Åh vad jag hittat en bra sida!
Pinkorblue.se

Där ska jag beställa nappar och flaskor i från! finns jättebra start-set och så vill jag ju att den lilla ska ha egna flaskor som ser annorlunda ut så jag inte blandar ihop dom =)
och vääääldigt bra pris på MAM-nappar! Toppen toppen!
Men började lägga ihop lite varor men så jobbigt när allt är precis som sidan heter Rosa eller blått... så vem är den där lilla egentligen?

För det mesta på alla möjliga saker har dom jättebra priser! hittade massa annat. träbokstäver som jag vill att Oliver ska ha på sin dörr, 10:- styck! Som hittat! Sen massa annat smått och gott, men kanske måste invänta den andra lillen också, så man kan beställa allt på en gång..
Sen har dom såklart massa svindyra grjer också, men det jag behöäver var iallafall mycket billigt! Billigare än tradera på vissa saker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback