vad är ledig?

Just nu känner jag mig värdelös på att vara ledig ;)
Fast å andra sidan är sånna här dagar när man har energi guld värda!
Tack vare mamma och mormor har jag fått en massa gjort i dag! Allt går så mycket snabbare när man hjälps åt!

Sen när dom åkte har jag dammsugit och storstädat kaminen, satte mig på soffan men så såg jag ju en chans att göra ren kaminen UTAN att Oliver ska försöka sitta i kaminen typ.. sprallunge! Man lär sig passa på när han är borta ;) eller saker går ju att göra när han är hemma också, men det blir lite svårare bara.. typ tömma/fylla diskmaskinen... då ska han ju hämta sån där tablett och stoppa i och så stänga den luckan och sen smälla igen hela maskinen och trycka på...INNAN jag ens hunnit tömma den på den rena disken.. ja ni förstår ;)

Nu ska jag strax i väg och hämta hem honom, ska ta med Troja och vagnen så tar vi en promenad :)

haha passade även på att måla mina naglar... sen kom jag på den briljanta ideen att hämta ved så naglarna är typ lite "guppiga" nu haha, glömde bort att jag målat dom ;) måste köpa aceton nåndag..

så ringde El Papi också, han skulle komma över vid 17 och hälsa på, välkommen välkommen..
Så råkade jag ringa och störa Rickard i en lunch med facket.. ooops :) så säger han inget heller så ajg pladdrar på om dom små, små barnkläderna och tycker han svarar lite knappt, sen säger han att han sitter med dom haha.. jaja kan ju inte jag veta :)


Nä hejdå
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback