Alice skratt

När Oliver var på dagis så var faktiskt Alice vaken mesta del :) Och som hon skrattade! Vi satt i soffan och busade och hon ser så jäkla söt ut när hon skrattar högt, hon liksom lutar bak huvudet och så kommer typ väldens dovaste skratt så jag dör ju typ! Och ju mer jag skrattar desto mer skrattar hon! gu så rolig!

Sen åkte vi alla och hämta Oliver och så har Rickard och Oliver varit ute och fällt några små träd, trodde jag skulle få sitta inne i värmen medan Alice sov men inte då.. Jag fick springa som en betjänt och sen stå ute i iskalla vindar och hålla undan Oliver. Men kul för honom :) Men jäklar så kallt!!
Men nu är vi inne och eldar för fullt. i går blev det 25 grader här nere hihi, då njöt jag =) Och imorse hade vi glömt värmepumpen och det var endå 21 grader, helt perfekt..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback