Bilen

Nu har Chryslern åkt till nytt hem, synd men ingen ide att den står här och tickar pengar..
Så kan vi iaf betalahalva skulden till Jens.
Sen vill jag bli av med lilla vita också, men hade bara 37 öre på konton och kostar ju 100kr att lägga ut bilannons så får bli nästa månad då..
Ska teckna försäkring för mitshubishin samtidigt som jag tar bort den på chryslern också.. Sen är det bara Audin jag vill bli av med, har ju en köpare som tar den för 20.000 bara vi fixar den.. men pengar växer ju inte på träd..

Alice har sovit ute i vagnen från 12:30 - 16, jag och Oliver var ute till 15 från samma tid så alla har fått friskluft i dag.
Rickes facket-grej på Djurö blev inställt, tydligen redan i torsdags men han säger ju aldrig nått så jag försökte väcka han imorse och trodde han försovit sig haha. får skylla sig själv när han inte berättar sånna saker tycker jag.

Får se om han ruller in snart från affären så vi kan börja laga mat..
Oliver åt BLODPUDDING när vi kom in, fy fasen vad jag inte klarar lukten men hhan gillade det!!ade en i kylen och tänkte att han kan testa och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback