piggeliner

Nu verkar båda vbarnen pigga förutom att dom böt av varandra med värsta hostattackerna i nat. men glada :)
I går när vi var ute och donade så blev Oliver jättetrött och febrig igen så satt han sig på trappsteg nr 2 till altanen, och vad händer sen? jo han ramlar rakt fram med ansiktet först i gruset, blod överallt.. såg helt galet ut med massa blod och skit i annsiktet, han blev såå ledsen. Ricke tog han och tvätta av han medan jag hämtade Alice som satt en bit bort och sen så var det bara ett bitsår i läppen :) Trodde det var typ mycket mera hehe, jäkla blod.... Sen blev han glad när han fick ett plåster på fingret ;) Tokfrans!
Och så i går morse beställde jag Nickelodeon Junior av Telia så nu är han väldigt lycklig :)

Nu ska jag slänga i mig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback