2008 vs 2009

Bäst 2008:
Flytten från Hallsta
Troja kom till oss <3
Att jag trodde jag var 20 typ hela året(glömde att jag fyllt 21...)
Min Penta Polare Veronica :D
Att ricke sttt ut med mig ännu ett år hahaha <3<3
Ordet: PENT
All familj som ställer upp vått och torr med stjussningar och allt vad det är <3
Ricke är alltid bäst också <3<3<3




Sämst 2008:
Att säga hejdå till alla jobbarkompisar *sakna*
Att vara ifrån Ricke så lång tid var lite jobbigt
All flytt hit och dit.. (1:an, 2:an, Mamma, Norrland) från Juni-okt!!!!!
Att så många unga dog...
Farbror-Blå-upplevelser
Att så många man vet om blev sjuka..
Lite tråkigt att vara så många mil från alla nära..


Mål 2009:
Bestämma min framtid ang flytt o sånt (Sthlm vs Hsand)
Kolla på renar
Åka skidor
vara ännu snällare än förra året(endå var jag ganska snäll, det går frammåt...)
Köra Skoter
Gå kantarellsök med Troja i Höst
Försöka hänga med Ricke land & Rike..
Åka utomlands i sommar
Börja träna ordentligt med Troja
Börja på gym(efter nyår)
Jag ska fixa visitkort där jag titulerar mig som "Dip.Renskötare"
Att inte flytta under hela året!! Me hate flyttningar!!!




Hm kommer inte på något mer just nu, kommer uppdatera den här listan kanske...

Kommentarer
nizze säger:

bäst med 2008..

1.sandra flytta.....

å ja de va nog de bästa.....;)

å de sämsta måste va att sandra fortfarande inte lärt sig å stava.........mohahahahahahahaha...

har du pass å visum nu då???

dom släpper inte in utbölingar hur som helst nu för tiden i byn...

2008-12-22 | 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback