ASGARV

I dag när Ricke kom hem så hade han en nyhet att berätta.
Han skulle åka till Tallin på 40timmars kryssning i februari. med Fyrdung-Leffe.
ASGARV! trodde han på det eller? :P
Där sätter jag stopp hahaha.. The Dragon has spoken.. MAHAHAHA
Nej du Ricke, ;) då åker jag med! HAHA, men inte så kul då jag är rädd för fyrdung-leffe.. hmm

Men å andr sidan så kör jag lite fult att han kaaanske får åka om han lovar att vi inte flyttar till sthlm :)
Men då¨sa han Eslöv istället, från norr till söder.. men jag tycker Härnösand låter bättre, så jg har en del att jobba på..
hahahha

Nej vi får se helt enkelt..

Nu ska jag käka juggo-bullar & sallad!

Kommentarer
nizze säger:

klart han ska få åka......

lunar fasoner å köra med utpressning

2008-12-04 | 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback