Baaang

Vi har käkat förätt och en rejäl middag idag.
Ricke sover en stund o jag var ute med troja en timma.
det smäller ganska rejält nu men det var inga problem för troja bara dom inte är för nära.
Men nu är vi hemma och jag rååkade glida in på Ving.se och glor resor.. mm.. vill åka..
tänkte att jag kanske kunde ge en sistaminutenresa till Ricke i födelsedagspresent, men dagarna runt om där så kommer jag ev få en rejäl nota... om jag tror rätt..
så det blir till att avakta..
jag känner mig lite bättre nu men fortfarande gör halsen ont och näsan är täppt o jag är almännt trött..

I dag skulle det varit kul att stannat o firat hemma hos mamsen för just nu känns nyår ganska tråkigt..
iofs så är det nog bra endå, om man inte krökar in året så kanske året blir bra.. iofs kommer det svida i början av året men sen blir allt bra ;)


Gott nytt år igen!! för nu ska jag krypa ner i söngen en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback