Bulldag

I går vart det bulldag! saft och bullar! så ska det vara.
annars så har vi packat allt inför jul, storstädat och så med..
så nu är vi redo för att resa..
1 ryggsäck & 1 dragväska i var..
vovvesaker, kläder och så.. ja allt ska ju med .

I dag håller jag på o städar lite till, sewn tvättar...
som vanligt beteer jag mig som att man ska vara borta i 1 månad eller nått :P
problemet är bara at jag får med mig endast 1 par skor.. skulle ju vilja ha med mina vinterstävlar om vi ska ut o traska i skogarna med troja...hmm..
allt är fullpackat.. jaja..
sitter o messar med veronica med, hon hade nog grymt kul i går :) massor att beräötta imorrn :P
sen imorrn så jobbar vi typ utan varandra :(
jag jobbar ju 9.40-18 och hon 11-20... :(


Nej nu ska jag käka en macka o sen kila till tvättstugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback