dags för löp REDAN??

shit jag pratade med min arbetskollega om troja idag, hon har också hund.
och faktiskt när jag själv snackade om alla "problem" som kommit uppsenaste veckan så inser jag själv vad som är på g..
första löpet..
vet att vi snackade om det på valpkursen så några där fått sitt första löp..

Eftersom troja helt plötsligt börjat skvätta inne och ibland känns allt som ruta ett igen med lydnad o så.. ja, snart löper hon..
även om det inte brukar ske förrän dom är åtmistonde 6-7 mån..
men kursledaren sa att dom kan börja förbereda sig innan och så.. jäkla hormonmonster ;)
ibland är hon så jäkla jobbig... haha..
Bara hon kan börja löpa nån gång nu så det kan gå över så att jag kan få tillbaka min lugna flicka igen..
just nu ligger hon o vilar, men bland blir hon helst yster..
alla punkter påminner om vad en tjej med löptik sa på kursen..
shoit bebis blir stor snart haha
nästan så man ångrar att man valde en tik då ;)
men under första löpet så är det inte ens säkert att det kommer någe blod tydligen..
ibland får man dutta papper för att se..
men det märks väl..
 

sen en annan sak, jag sprang näst intill hem från dogge för att se på desperate housewives.. men vaddå cp.. jag hade glömt att det var säsongsavslutning  förra veckan.. smart sandra...

nej nu ska jag vara socail me rickis som just kom hem och sen sova..

jäklar så trött man är för att ha jobbat.., usch.. inte van :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback